środa, 29 czerwca 2011

WAKACJE !

W końcu! Po ponad miesięcznej męczarni udało się! Zaliczyłam całą sesję, ominęła mnie kampania wrześniowa i tym samym wczoraj,28 czerwca rozpoczęłam wakacje! <3
Czekałam na to długo, ale stało się...Mogę cieszyć się pełnią słońca bez stresu. Wczoraj w końcu kupiłam sobie gazetę, którą mogłam czytać bez poczucia winy, że przecież powinnam się teraz uczyć. Naprawdę nie wiedziałam,że tyle radości może sprawić czytanie gazety na kocu na trawie ;) Nie zabrakło oczywiście pistacjowo-kokosowego mullermilka <3 cudowne popołudnie ;) i oczywiście przesympatyczny wieczór :) A co do samej gazety - po długiej przerwie kupiłam "InStyle" , kupiłam kiedyś, dawno temu jakiś numer...co mnie zaskoczyło? Na pewno to,że redaktorem naczelnym jest mężczyzna, w pismach tego typu rzadko się to zdarza i bardzo miło, że się jednak zdarza. Ceny trochę mnie przerażają, ale nie o to przecież w tym chodzi, żebyśmy wszystko dokładnie to samo kupowały, bo o inspirację chodzi tu głównie !
Pozdrawiam, April ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz